We’ve updated our Terms of Use to reflect our new entity name and address. You can review the changes here.
We’ve updated our Terms of Use. You can review the changes here.

Brandamaria

by Pescheria

/
  • Streaming + Download

    Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.
    Purchasable with gift card

      €5 EUR  or more

     

1.
L’amuri ca v’haiu Nun lu sapiti l’amuri ca v’haiu, nun lu sapiti quantu v’addisiu. Nun lu sapiti comu chianciu e staiu, quannu ca p’un mumentu nun vi viju. Dintra di l’arma mia ‘na vampa ci haiu, e lu me cori è vostru e no lu miu. Si moru in ‘mparradisu nun ci vaiu, picchì p’amari a vui nun pensu a Diu. E vui sapennu st’amuri e stui peni, mi lassati muriri come’un cani. Ma oggi siddu c’è cu vi tratteni, speru di cunvincirivi dumani. Chiù nun m’amati e chiù vi vogghiu beni, chiù tempu passa e mannu cristiani. Nun mi lassati amuri ‘nta sti peni, picchì siti pi mia l’acqua e lu pani.
2.
A Curuna 02:45
A Curuna Arsira lu me beddu vinni fora, supra un cavaddu r’oru chi vulava. Sutta li me finestri e li barcuna, c’un fazzulettu ‘n’manu e lacrimava. S’affaccianu lu re cu la rigina, a ‘sta picciotta l’amu a ‘ncuranari. Su picciridda e nun canciu parola, a iddu vogghiu e nun vogghiu curuna!
3.
Mafia e Parrini La mafia e li parrini si retteru la manu poviru cittadino poviru paisanu E mafia e parrini si retteru la manu e mafia e parrini si retteru la manu La mafia e parrini eternu sancisuca! Sidduni nni lio spaddi e corda chi n’affuca E mafia e parrini si retteru la manu e mafia e parrini si retteru la manu Unu isa la cruci, l’avutru punta e spara unu minaccia l ‘n’fernu l’avutru la lupara E mafia e parrini si retteru la manu e mafia e parrini si retteru la manu Chi semu sordi o muti? Rumpemu sti catini Sicilia voli gloria! Né mafia e ne parrini E mafia e parrini si retteru la manu e mafia e parrini si retteru la manu
4.
Si maritau Rosa Vinni la primavera li mennuli su’ ‘n ciuri: a mia focu r’amuri lu cori m’addumò. L’aceddi s’assicutano facennu discurseddi: ahi quantu cosi beddi ‘ca mi fannu sunnà. Si maritau Rosa, Saridda e Pippinedda e ju ‘ca sugnu bedda, mi vogghiu marità. Ahi quanti e quanti giuvani chi passanu ri ‘sta strata: nuddu ru ‘na taliata digna la casa me’. Oh Diu, tra peni e lacrimi si sfarda la me vita: mi vogghiu fari zita mi vogghiu marità. Si maritau Rosa, Saridda e Pippinedda e ju ‘ca sugnu bedda, mi vogghiu marità. Quannu ri notti passanu ‘ntra lu quarteri miu: m’affaccia ‘nu disiu nun pozzu cchiù durmì; Alleggiu alleggiu rapu ‘a porta a vanidduzza, viu ‘ca è p’Annuzza e tornu a lacrimà. Si maritau Rosa, Saridda e Pippinedda e ju ‘ca sugnu bedda, mi vogghiu marità.
5.
Marinareddu 04:28
Marinareddu Nascivi poviru, ma chi m’importa, patruni sugnu in libertà. Quannu la varca fora mi porta, sugnu patruni di tuttu lu mari. Pozzu cantari comu mi pari, miu è lu mari ri cca e di dda. Nascivi a mari ri nicareddu, n’aceddu sugnu ca ‘un po annagghiari. N’aceddu biancu chi va luntanu, sugnu un gabbianu c’ammuoddo stà. Quannu la rizza l’haiu calata, iu cantu e friscu in libertà. E la me zita misa affacciata, reccama e pensa a marità. ‘Ncelu taliu li stiddi e la luna e cu mi pensa a la finstra stà. La bedda mia mi fa spinnari, ma cu lu mari pozzu parrà. Iddu capisci e m’arrispunni e cu li unni mi fa annacà. Pinsannu a idda piscu cuntentu e allegramenti pozzu cantà: marinareddu, marinareddu, sugnu patruni in libirtà. Marinareddu, marinareddu, sugnu patruni in libirtà...
6.
Pani e panelli Panj e panelli cavuri cazzilli e rascatura, quattru cocci r’alivi m’assummò a ducentu liri. Tri mazzi i ramurazzi e un quartu i litru i vinu, menzu chili i pani m’assimmò a triccentu liri. Rosa, Rosa fimmina ri casa veni to maritu ti pizzica e ti vasa. Rosa, Rosa fimmina ri casa veni to maritu ti pizzica e ti vasa. Donn’Ancilina a turca ‘nvitò quaranta amici e priparò pa sira a paista cu l’alici. Ci misi u picurinu, u sali, u pipi e l’agghia tri mazzi i pitrusinu, sei chila ri frattagghia. Pigghiavu i milinciani ci spizzuliavu l’accia, ci misi ‘uu pitrusinu e fici a capunata. Chiamavu ‘u zu’Iachinu ch’era assittatu fora ca ci taliava i cosci a figghia ri si sora Don Totò don Totò s’assittò e s’abbuffò don Totò don Totò chi manciò chi manciò. Don Totò don Totò s’assittò e s’abbuffò don Totò don Totò chi manciò chi manciò: quarantasei cannola, cubbarda e passolina tri chila ri cassata ci vosi l’insulina, e doppo ci si vippi tri litri e munzu di vinu, avia lu diabete e u verme tagghiarinu.

about

Il lato folk di due musicisti che arrivano da ambienti completamente diversi: Maria Violenza dal punk eccentrico, Luciano Turella (Irtumbranda) da studi classici con la viola.
Maria Violenza è cresciuta cantando queste canzoni alle feste di famiglia a Palermo: ecco che le sono rimaste appiccicate dentro. Perché come si scopre se si conosce la cantrice Rosa Balistreri, si tratta di storie che sono molto più vecchie della nostra memoria, e ancora prima, e ancora prima. E quindi da sempre cantiamo la protesta, il gioco, la denuncia degli oppressi, l'amore.

Voce e chitarra: Maria Violenza
Viola: Luciano Turella (Irtumbranda)

credits

released July 16, 2021

Tutte le tracce sono state registrate in Pescheria, primavera 2021
Registrazione e missaggio: Hugo Sanchez
Grafica: Gabor

Pescheria è un laboratorio che rende possibili esperienze di ricerca, incroci, generazione del suono. La ricchezza di questo laboratorio è l'essere un'infrazione volontaria che attiva connessioni tra persone nel flusso della musica.

Pescheria si sostiene attraverso la condivisione di musica. Acquistando le pubblicazioni di Pescheria ne supporti l'esistenza.
Per contribuire direttamente attraverso PayPal:
pescheria59@gmail.com

license

all rights reserved

tags

about

Pescheria Rome, Italy

Pescheria è un laboratorio che rende possibili esperienze di ricerca, incroci, generazione del suono.

Pescheria si sostiene attraverso la condivisione di musica. Acquistando le pubblicazioni di Pescheria ne supporti l'esistenza.
Per contribuire direttamente attraverso PayPal:
pescheria59@gmail.com

Incroci del suono, espereinze del suono, flussi del suono. Essere nel suono.
... more

contact / help

Contact Pescheria

Streaming and
Download help

Redeem code

Report this album or account

If you like Pescheria, you may also like: